Sampingan Sementara

Saturday, August 21, 2010

futsal, puasa dan sahur..

huu..setelah sekian lame tak main futsal..akhirnya..sempat gak menyepak bola futsal barang sejam dua mlm tadi..ahaks!!

mende tak plan pon..hish..saje jer sebut2 lepas buke tadik.."da lame tak main futsal nih..xde sesape yg berani nak challenge ker?" kata aku dengan angkuh!

dan-dan..pas terawikh, ade pelawaan futsal yg tak disangka-sangka..haha!tapi..kat wangsa maju kot..main pkul 1..
hah!!sangap punyer pasal, redahkan ajer!

cite bab main futsal..mmg best..best tang main..tang cite nyer tak tau la..[amek ko, pening nak paham~]..main 4team, 2 gol tuka team, king stay..hah!

1st game, tak sampai pon sepuluh minit rasenyer..2nd game pon begitu la jugak..he..tak de la handal mane kteorg nih..tapi..ha...masuk 3rd game..kental abis..haha..stay duk lam court lawan 3 team..part yg paling best, team yg ke 3 tuh, slamber layan hampir sejam..xdapat gak gol 2 bijik..hohoh..bebulu ler brader2 yg lepak tunggu kat lua..haha
siap tukar keeper lagi tuh..aku sampai tak cukup nafas! haha..pastu kene bahan ngan pizi n apis..siot tol korang! bila da tak larat nak berlari..aku turun ler main keeper..huh~lepas bertahun meinggalkan profession goal keeper nih, aku dengan rela hati nye mengeluarkan skill2 yg ade..haha..(tu yg stay sampai sejam lam court tuh!)..haha..bangga jap!
setelah masing2 dah mencungap untuk mengembalikan hutang oksigen, aku pon saje la lepaskan gol ke-2 (ayat tak nak kalah!), so, bely ler kua berehat..haha..tu la game last kteorg mlm tadi..masing2 muke puas..yeah..

mmg puas la dapat main tadi...lame gile da tak main futsal beb..haha..kasut pon masih cantek lagi..lom ade cacat cela dek kurangnya main futsal..meh, usha dlu kasut gua..

adiQuestra

bagi zoom sket die punyer ke-Questra-an die tuh..ntah hape yg Quest-nye tah~
tu, adiQuestra!


haha..gerak dr wangsa maju tadik, lam pkul 3.40 kot..(tak smpai pon pukul 4.00..haha!) smpai umah lam pkul 4.40 agaknye, menggelupur masak ngan housemate..diorg yg masak, aku basuh inggan jer..di sebabkan oleh ke-menggelupuran tuh, sempat ler jugak bersahur..hoho..

simple beb, ayam goreng kunyit, nasik puteh, kicap! terbaek!! gamba makanan tersebut tak sempat nak snap sbb takot tgh2 makan, azan bunyik..hehe..

huh..bab azan subuh ni plak, 1st sahur hari tu, gua ngan housemate ngah layan makan, leh plak bunyi azan...tgk jam baru 5.15a.m. memasing da berkerut dahi da..pekejadah sume nih?jam dinding salah ker?jam pc pon salah?makanan bnyk lagi nih..adoi..tapi wat kental jer..caye ngan jam kami!haha~

setelah disiasat, baru ler aku tau..azan tu untuk kejut org sahur..huuu..adoi..ade jugak camtu?
maklum ler..kat tempat aku dulu takde..haha! 1st time aku dengar tuh..(padahal da 3 tahun duk shah alam).

No comments:

Post a Comment